If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз разцъках конфигуратора и установих, че за 31 500 евро, колкото излиза една сносно моторизирана и оборудвана Джулиета ще си взема 159 2,4JTDm Тия са луди да искат толкова пари за една "костенурка"!?! Задава се поредният пазарен "успех"на марката...
За тези пари, "костенурката" ще е в QV вариант, с 235к.с. Нека ми е зле!
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
само за 2.4 бъркаш, щото гледаш само цените там, в БГ нова 2.4 можеш да купиш за 60, ще е обазкана от екстри, ама пак е голям дизел на страхотно както всички знаем купе
Най-евтината нова 159 2.4 започва от 35.800 евра, а Жулиета QV започва от 29.000. СПРАВКА
Преди няколко поста съм пуснал цени за сравнене с конкуренцията. Алфата е абсолютно конкуретноспосбна. Все пак това е премиум марка. За по непритенциозните клиенти има ФИАТ. Това че в БГ сме бедни, не значи че колата е лошо позиционирана!
Можеш да провериш за колко ще ти продат 159-ка, и то 2,4 в момента от ММ, а не в Германия или Италия Колкото до премиум сегмента, за съжаление Алфа Ромео в момента не попада там... Кое те кара да мислиш, че редовият западноевропеец не си прави сметката, ако и да има пари?!? Я виж колко Панди, Корси,Фиести, Астри, Голфчета, Фабии, Октавии и Логани се търкалят по техните пътища Имат си доволно коли и от премиум марките, ако пак цакаш с тази карта. Истината е, че Алфа Ромео е ни риба, ни рак - нито премиум, нито евтина и затова не се продава и се обезценява толкова бързо. Изходите са два - по-високо качество или по-ниска цена като мисля, че второто ще им е по-лесно.
И аз разцъках конфигуратора и установих, че за 31 500 евро, колкото излиза една сносно моторизирана и оборудвана Джулиета ще си взема 159 2,4JTDm Тия са луди да искат толкова пари за една "костенурка"!?! Задава се поредният пазарен "успех"на марката...
Най-евтината нова 159 2.4 започва от 35.800 евра, а Жулиета QV започва от 29.000. СПРАВКА
Преди няколко поста съм пуснал цени за сравнене с конкуренцията. Алфата е абсолютно конкуретноспосбна. Все пак това е премиум марка. За по непритенциозните клиенти има ФИАТ. Това че в БГ сме бедни, не значи че колата е лошо позиционирана!
Пух е абсолютно прав за конкурентността на цената.
Освен това колите от C-сегмента от доста време вече не са "костенурки" Достатъчно са големи, просторни, функционални и практични за 4-членно семейство, въпреки факта, че са хеч Факта, че някои от тях (включително и Жулиета) вече не се предлагат в двуварти версии е достатъчно красноречив А "костенурките" са в B-сегмента
Можеш да провериш за колко ще ти продат 159-ка, и то 2,4 в момента от ММ, а не в Германия или Италия
Е чакай сега, че нещо не разбирам. Ти цъкаш на конфугуратора на Жулиета, дето цените там са за като Италия и Германия, пък после го сравняваш със цените на 159 в БГ... къде е базата за сравнение? Ако ще ги сравняваме като цени ще го правим в една и съща държава, ако искаме да е смислено сравнението... и това при положение, че се абстрахираме от факта, че Жулиетата е "малко" по-нова от 159
Пък и какъв е смисъла да я сравняваме с кола в друг сегмент, като можем да я сравним с конкурентнтие марки и модели в същия. Щото това е начина за сравнение - клиентите на нови коли обикновено решават първо решават колко голяма кола ще си купят, а после избират марка и модел А пък ти ако искаш един клас по-голяма кола, това е друга работа сега, просто цъкаш грешния конфигуратор Така, че според мен удачното сравнение е с Голф VI и Астра 2010 - те нито са бюджетни, нито са премиум
@RPWWD
Между друго точно семейството на 159 е най-непродаваемото в момента и всички надежди се крепят на Мито и Жулиета.
Непродаваемо щото е скъпо, добре че дойде кризата, та да понамалят цените. Иначе, независимо от цената въпросното семейство е много по-добро от от семейството на Митю и Жулиетка, но тук отново опираме до пазарната конюктура и факта, че Алфа Ромео не умеят да предлагат реалната цена за своите автомобили.
Мисля си доста далеч от нещата. Бъркаш субективното ти усещане, какво харесваш като модел и какво е изгодно за Алфа Ромео (ФИАТ). И аз не харесвам особено Митьо, ама какво от това. Колата си реализара плануваните продажби. 159 и сие не се продават не заради цената, а заради неадекватни бензинови мотори и неадекватна платформа за D-клас автомобил, от там високо тегло, по-висок разход и тнт. 75% от продажбите на 159 са с дизелови мотори, а те са по-скъпите. И въпреки приличния дизайн и доброто пътно поведение, колата не се купува. При Брера и Спайдър краха е пълен. Така че причините са по-скоро технически и управленски, отколкото неправилно ценообразуване. Не може нещо да се продава за по-малко пари, отколкото си вложил в него. Не случайно 159 ще бъде сменена вероятно 2011. Новия модел няма да е нито по-евтин, нито по-некачествен от 159, а надявам се технически по-адекватен и грамотно направен.
Добър анализ. Напълно съм съгласен с доводите изложени от Pooh....
Мисля си доста далеч от нещата. Бъркаш субективното ти усещане, какво харесваш като модел и какво е изгодно за Алфа Ромео (ФИАТ). И аз не харесвам особено Митьо, ама какво от това. Колата си реализара плануваните продажби. 159 и сие не се продават не заради цената, а заради неадекватни бензинови мотори и неадекватна платформа за D-клас автомобил, от там високо тегло, по-висок разход и тнт. 75% от продажбите на 159 са с дизелови мотори, а те са по-скъпите. И въпреки приличния дизайн и доброто пътно поведение, колата не се купува. При Брера и Спайдър краха е пълен. Така че причините са по-скоро технически и управленски, отколкото неправилно ценообразуване. Не може нещо да се продава за по-малко пари, отколкото си вложил в него. Не случайно 159 ще бъде сменена вероятно 2011. Новия модел няма да е нито по-евтин, нито по-некачествен от 159, а надявам се технически по-адекватен и грамотно направен.
Мисля, че съотношението дизелови/бензинови моторизации при продадените 159-ки беше 86%/14%, но това не е заради неадекватността на бензиновите им двигатели, а просто заради факта, че 159 е кола за дълъг път и се купува от хора, които изминават много километри. Нали не мислиш, че производствената цена на една 159/Брера/Спайдър е 35 000 евро? Просто нашите хора се опитаха чрез по-високи цени да заблудят клиентите, че видиш ли Алфа вече може да се мери с трите немски марки, но за съжаление номерът не мина и в резултат те продават двойно по-малко коли, отколкото беше при моделното семейктво на 156/147/GT, които бяха с 20% по-евтини. Мога да ти кажа отсега, че същото ще се случи и с Жулиета, просто защото е нереално скъпа. Мога да се обзаложа, че съотношението дизел/бензин ще бъде подобно на реализациите при 159, и съответно също толкова слабо като общ брой продажби, защото потенциалните клиенти ще предпочетат да си купят Браво или Астра с идентичен италиански дизел за доста по-малко пари.
RPWWD, за цените има едно простичко обяснение - инфлация
а пък това дето със цените убеждавали хората, че са съперници на немските марки... сори брат ама по-вятърничево изказване не бях чувал от доста време във форума.
това, че колите били за дълъг път не знам пак откъде си го измисли при положение, че седанът е колкото извънградска толкова и градска кола, а пък брера и спайдър са далеч от определението на коли за извънградско... защо те нямат адекватни бензини ? 1.8 2.2 и 3.2 все атмосферни и далеч назад в конските сили и представянето от конкурентите.......
RPWWD, за цените има едно простичко обяснение - инфлация
а пък това дето със цените убеждавали хората, че са съперници на немските марки... сори брат ама по-вятърничево изказване не бях чувал от доста време във форума.
това, че колите били за дълъг път не знам пак откъде си го измисли при положение, че седанът е колкото извънградска толкова и градска кола, а пък брера и спайдър са далеч от определението на коли за извънградско... защо те нямат адекватни бензини ? 1.8 2.2 и 3.2 все атмосферни и далеч назад в конските сили и представянето от конкурентите.......
Като човек, който си е купил Алфа от шоурума, би трябвало да си им чел брошурките, в които обясняваха за новото качество на изработка, за премиум сегмента и т.н. И аз съм ги чел Кво и е градското на 159, това че не може да качи един бордюр ли, или че с тоя DPF филтър трябва да бягаш по Цариградско до Ихтиман и обратно, та да успее да завърши процеса на самоочистване? Всички европейски производители в последните 7-8 години продават повече дизелови отколкото бензинови автомобили, защото годишните пробези изминавани от хората в Западна Европа се увеличават непрекъснато.
Колкото до инфлацията, средната заплата преди 8 години в Италия беше 1500 - 1700 евро, не съм останал с впечатления днес да се увеличила драстично, нито пък цените на основните им стоки и услуги, и тогава една добре обрудвана 156 струваше 23 000 евро в магазина, пък сега Джулиетата, която е и хечбек все пак , да отива на 30 000?!?
Както и да е, помнете ми думата, тая кола ще е пазарен провал с тази ценова политика.
Мисля, че съотношението дизелови/бензинови моторизации при продадените 159-ки беше 86%/14%, но това не е заради неадекватността на бензиновите им двигатели, а просто заради факта, че 159 е кола за дълъг път и се купува от хора, които изминават много километри. Нали не мислиш, че производствената цена на една 159/Брера/Спайдър е 35 000 евро? Просто нашите хора се опитаха чрез по-високи цени да заблудят клиентите, че видиш ли Алфа вече може да се мери с трите немски марки, но за съжаление номерът не мина и в резултат те продават двойно по-малко коли, отколкото беше при моделното семейктво на 156/147/GT, които бяха с 20% по-евтини. Мога да ти кажа отсега, че същото ще се случи и с Жулиета, просто защото е нереално скъпа. Мога да се обзаложа, че съотношението дизел/бензин ще бъде подобно на реализациите при 159, и съответно също толкова слабо като общ брой продажби, защото потенциалните клиенти ще предпочетат да си купят Браво или Астра с идентичен италиански дизел за доста по-малко пари.
А моето мнение е че дизелите са пордавани заради разхода и цената на дизела която си е очевадно по ниска!! Изминатите километри са двойно че и повече от двоино в сравнение за бензина.Бензиновите мотори са си добри ама и разхода им си е добър.
За това се продават пове4е дизели от всички марки
Дизеловите се продават по-добре, защото просто дизела дръпна много от технологична гледан точка. Кой луд ще си взема някакво дърво 1.8 или 2.2, което харчи два пъти повече от по-мощен, по-икономичен и доказан дизел. Сега вече с тези турбо бенизнки нещата се промениха.
Дизеловите се продават по-добре, защото просто дизела дръпна много от технологична гледан точка. Кой луд ще си взема някакво дърво 1.8 или 2.2, което харчи два пъти повече от по-мощен, по-икономичен и доказан дизел. Сега вече с тези турбо бенизнки нещата се промениха.
Comment